niedziela, 26 sierpnia 2012

Fajne "babeczki"

Są kruche, delikatne, o wyrafinowanym smaku...
stanowią piękny widok i cieszą każde oko...
zadziwiają tym, co mają w środku...
łączą w sobie wiele smaków
zadowolą nawet najbardziej wybredny gust...
same w sobie stanowią ozdobę..
takie są babeczki
te z ciasta i my prawdziwe BABECZKI
często nie doceniamy potencjału, jaki w nas drzemie:)

 Jak zwykle piątek, ok. 11.00 kawa, Madzia i ja oraz własnoręcznie przez mnie upieczone babeczki!
Tytuł posta nie mógł być więc inny, bo był to piatek z naprawdę fajnymi babeczkami:))))) 



Przepis na nie wzięłam od Asi z http://mylittlewhitehome.blogspot.com Są banalnie proste i rzeczywiście wychodzą za pierwszym razem! W środku jest budyń, ale można dać inny krem i ozdabiać na różne sposoby, sezonowymi owocami. Janek juz się nie może doczekać, kiedy weźmie kilka do szkoły! Dzięki Asieńko za to, że się podzieliłaś:) 


Szybka sesja i już pałaszujemy! Te nasze piątkowe kawusie to taka nasza "nowa, świecka tradycja", ile pomysłów się zrodziło podczas tych spotkań, ile marzeń i planów na przyszłość....wiele z nich się zmaterializowało:))))))))))))

Postanowiłam zaskoczyć Magdę i dać jej drobny prezencik, w ramach podziękowań za chęć uszycia dla mnie zasłonki do kuchni i przygotowałam słoiczek tegorocznego musu malinowego:) mmmmmm, idelany np. do ciepłych croissantów albo jako sos do lodów....


Tymczasem okazało się, że Magda też wpadła na ten pomysł i przyszła do mnie dumnie niosąc małą paczuszkę w różowe motylki...
W środku znajdowały się przesłodkie papierowe szyldziki do babeczek oraz taśma dekoracyjna - wszystko hand made!!!!
Dbałość o szczegóły, każdy detal, opakowanie, pietyzm z jakim Magda robi wszystkie rzeczy wprawia mnie w lekkie zakłopotanie, a jednocześnie mobilizuje do działania! W końcu trzeba się na kimś wzorować prawda? Zresztą sami zobaczcie jej prace wchodząc na blog http://howshemakesit.blogspot.com



Szyldziki włożyłam w babeczki, co do taśmy tez już mam plany a my dalej pałaszowałyśmy, plotkowałyśmy bo czas oczywiście zatrzymał się w miejscu....
Ściskam serdecznie wszystkie fajne babeczki, które tutaj zaglądają i dziękuję za wszystkie komentarze!

Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz