wtorek, 4 września 2012

Literki:)

Jestem wielką fanką literek w domu.Więc (wiem, nie zaczyna się zdania od "więc") jak tylko coś mi wpadnie w ręce to natychmiast wykorzystuję jako dekorację. Tym razem padło na literki, które tworzą imiona moich dzieci:) Jako że pokój Janka ostatnio przeżywał metamorfozę, więc jego imię poszło na pierwszy ogień...Lietrki, płaskie, ze sklejki, kupiłam na allegro, za grosze dosłownie:) Później myślałam, jak je ozdobić, a że malarka ze mnie marna, postanowiłam okleić je papierem.
Dodałam tasiemkę, wszystko skleiłam klejem "Magic" i poprosiłam męża, żeby zawiesił na ścianie:)
A oto efekty:

 i lekko przybliżymy...

jeszcze jedno ujęcie;)



Uważam, że wyszło przyzwoicie:) Martwię się tylko, że z racji rozpoczętego roku szkolnego czasu coraz mniej na wszelkiego rodzaju craftowanie itd.:((( W planach mam ozdobienie mojego kalendarza/organizera, taki lekki tuning, żeby wyglądał  elegancko. Mojej Agusi już "podrasowałam" kalendarz i wyszło, mam nadzieję, całkiem, całkiem... 
Kończę  na dzisiaj, bo same oczy mi się zamykają...  
Buziaki dla Was!!! Dzięki za odwiedziny i ślad w postaci komentarza:))))
Marta

1 komentarz:

  1. Fajne te literki. Ja robię z filcu. Masz jakiś namiar, też bym takie chciała. pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń