wtorek, 25 września 2012

Radosnej twórczości ciąg dalszy...

Witajcie kochani!!! Dotleniona po spacerku z dziećmi, wykorzystując ostatnie promienie słońca, zasiadam przed komputerem, żeby dzisiaj Wam pokazać moje ostatnie "dzieło". Tym razem jest to obrazek powitalny dla maleńkiej Amelki, córki naszych przyjaciół:) Powiem szczerze, że zawsze mam dylemat, co dać takiemu maluszkowi...Śpioszki czy grzechotki to standardowe prezenty i na pewno już ktoś przed nami wpadł na ten pomysł. Dlatego fajnie jest dać coś oryginalnego, może nawet własnoręcznie zrobionego, coś co będzie dla dziecka pamiątką. Pomysłów jest wiele (literki z imieniem, album na zdjęcia, podusia z inicjałami)
Ja natomiast niezapomnę jak nasz Adaś dostał taki powitalny obrazek od mojej przyjaciółki Magusi i postanowiłam, że kiedyś też jakiegoś maluszka obdaruję w ten sposób:) Niech ta przesympatyczna "tradycja" idzie dalej w świat...
I znowu w ruch poszły nożyczki, papierki kolorowe, naklejane perełki i stempelki!
A oto efekty:

    

Zdjęcie, ktore dostałam od szczęśliwych rodziców miało już pewną określoną kolorystykę, dlatego pastele musiały ustąpić miejsca zieleni i żółci:)

Koronka, wstążeczki i stempelki staną się nidługo moim znakiem rozpoznawczym:)))

Najtrudniejszy był napis, bo nie miałam tuszu i każdy stempelek malowałam oddzielnie flamastrem. No i trzeba było strasznie uważać, żeby było równo!!!
Owszem, jest z tym wszystkim trochę zachodu, ale warto naprawdę. Osobiście uwielbiam takie "zindywidualizowane" i niepowtarzalne prezenty i nawet jeśli jest to drobiazg, ale własnoręcznie wykonany to jest on dowodem na to, że dla kogoś jesteśmy na tyle ważni, że poświęcił swój cenny czas aby wywołać uśmiech czy wzruszenie na naszej twarzy.
Uff trochę zawiła ta moja dzisiejsza pisanina...
Buziaki dla Was, dzięki za odwiedziny, jak czasem patrzę na licznik to zastanawiam się, komu chce się czytać te moje wypociny????
Dzięki że jesteście:)))
Marta 

2 komentarze:

  1. Cudne i słodkie! Amelka, gdy podrośnie, będzie zachwycona:-) Super pamiątka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana:)wiesz, że zapoczątkowałaś nową świecka tradycję???buziaki i byle do piątku!

      Usuń