piątek, 2 listopada 2012

Kuchenne przydasie:)

Hej, hej!!!
Dzisiaj moich wnętrz ciąg dalszy!
Fascynacja stylem skandynawskim trwa już od jakiegoś czasu, to już wszyscy wiedzą. Kiedy urządzaliśmy nasze mieszkanie, wizja była zupełnie inna i stąd dosyć duża ilość wanilii i czekolady w moich wnętrzach (z przewagą czekolady niestety). Teraz próbuję to jakoś sukcesywnie zmienić, co nie jest łatwe przy pragmatyzmie moich współdomowników...I chociaż z przemalowywaniem mebli jeszcze trochę poczekam (Ola z Moje miejsce na ziemi dała mi nadzieję, że to jest możliwe i wykonalne!), to staram się dodatkami, tkaninami możliwe "rozbielić" moją czekoladową przestrzeń:))))
A oto kilka zdjęć z kuchni:

Te wieszaczki widziałam w Home&you już w lipcu, ale czekałam cierpliwie na przecenę! No i się doczekałam...Wzięłam oczywiście kilka też i na wieś:)
Zapewne te wolne dni mijają Wam na odwiedzaniu tych, którzy odeszli...
Cieszmy się tymi, których jeszcze mamy, ich obecnością i bliskością,
nawet jeśli czasem trudno nam się porozumieć.
Ja mam w głowie tylko te słowa: księdza Twardowskiego:
"Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą
Zostaną po nich buty i telefon głuchy...
Tylko to co nieważne jak krowa się wlecze.
Najważniejsze tak prędkie, że nagle się staje..."
Jak dobrze, że jesteście:)
Pozdrawiam i ściskam każdego z osobna...
Marta



7 komentarzy:

  1. Kącik retro-gospodyni wygląda przecudnie!!! Pragmatyzmowi mówimy zdecydowane "nie":-) XOXO

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze przyznać, ze styl skandynawski bardzo mi się podoba. Ale tylko na zdjęciach. To znaczy, do mnie takie wnętrza chyba po prostu nie pasują. Ale u ciebie ładnie. Dlatego lubię podglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że mój post się przydał:-) Namawiam do malowania, ja nareszcie mam kuchnię o jakiej marzyłam:-) Świetnie wygląda półeczka:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marta, bardzo mi się u Ciebie podoba:), zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, bardzo mi miło:)dziękuję za odwiedziny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej ślicznie masz bardzo mi się podoba. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak mam, czekolada i wanilia. Marzę o białych wnętrzach, ale mój M. jest wielbicielem drewna, staroci./ja też lubię takie perełki, ale z umiarem/ i Staram się to wszystko lączyć. pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń