piątek, 13 września 2013

Mam dowód.....

.....na to, że na śniadanie można zjeść zdrowy, pyszny i smaczny posiłek, nie tracąc przy jego przygotowaniu zbyt wiele cennego czasu - wiem co mówię, dwa razy w tygodniu wychodzę z domu o 6:30!!!!
Dziś rano w telewizji śniadaniowej usłyszałam o tym, jak wielu dorosłych Polaków wychodzi z domu bez śniadania (o dzieciach nie wspomnę!). Szkoda, że pośpiech zabija wspólne celebrowanie jedzenia i cieszenie się smakiem jak i obecnością bliskich osób...
Nie powiem, u nas rano też jest różnie z czasem, jak w każdej rodzinie, gdzie dwoje rodziców pracuje a dzieci trzeba zawieźć do przedszkola i szkoły.
Ale uwierzcie mi: chcieć to móc!
Wystarczy kubek jogurtu naturalnego (ja biorę duży), wlewam go do dzbanka a potem wrzucam owoce, które aktualnie mam pod ręką (najczęściej banan, nektarynka czy kiwi). Opcjonalnie, dla miłośników słodyczy, można dodać łyżeczkę cukru. Całość blenduję przez kilka minut i gotowe!
W lato uwielbiałam takie koktajle z mieszanką owoców jagodowych, typu truskawki, borówki czy maliny. Teraz zamierzam wykorzystywać do moich koktajlowych mixów mrożone maliny czy truskawki (trzeba tylko pamiętać, żeby je wcześniej wyjąć z zamrażarki:)
Chłopcy jedzą ten koktajlo-jogurt z granolą i ziarenkami dyni, słonecznika czy migdałami, ja najczęściej mam tylko tyle czasu, żeby go wypić...ale dobre i to prawda?
Spróbujcie!!!!

7 komentarzy:

  1. Potwierdzam, że to same pyszności :)
    Ja codziennie robię synkowi taki koktajl i w ten sposób przemycam mu do diety co najmniej 2 owoce dziennie :) Jedyne owoe które lubi pochrupać to jabłka i gruszki a do pozostałych podchodzi z dystansem ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomimo, że nie wychodzę z domu o 6.30 spróbuję!!!! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie koktajle i często je robię na śniadanie. Czasami zamiast owoców wrzucam małego pomidorka i bazylię albo pietruchę, czasami zielony ogórek i koperek. Polecam - super.

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham koktajle pod każdą postacią i często je robię wlaśnie w pracy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany, to tak smacznie wygląda, a ja taka antymleczna jestem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Koktajle lubimy i robię czasami , lubimy bardzo mleko z bananem, pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez śniadania z domu nie wychodzę... Nie ma mowy... Oj nie hihih... A ten Twój koktajl wygląda tak smacznie... Bardzo.
    Ściskam i buziaczki

    OdpowiedzUsuń