sobota, 22 lutego 2014

You can leave your hat on!

Witajcie!!!
Dzięki za życzenia i fantastyczne komentarze pod wczorajszym postem:)))
Dziś krótka relacja ze spaceru po Garmisch. razem z Madzią szalałyśmy na zakupach, wstępując do tych wszystkich cudnych kwiaciarni, sklepików wnętrzarskich i księgarni... 
Zachwycają mnie typowo bawarskie stroje, w których Bawarczycy chodzą na co dzień (próbowałam nawet zrobić zdjęcie jednemy panu w kawiarni!). Nie dziwi więc fakt, że na widok sklepiku z bawarskimi kapeluszami oszalałam do reszty!
Very stylish...
Zdjęcie z "dzióbkiem" na fejsa!
Madzia najbardziej urzekła mnie w brązowym kapeluszu z dużym rondem!
Nie mogłam się oprzeć i zrobiłam jej natychmiast zdjęcie!
Wyglądała jak dziewczyna Indiana Jones'a ;))))
Potem już tylko kawa, słodkie Nussschnecken i relaks...
Więcej zdjęć z naszej wspólnej wyprawy znajdziecie u Magdusi
A zakupy baaaardzo udane, ale to temat na kolejny post!
Buźka!

4 komentarze: