środa, 9 kwietnia 2014

Mini-komódka

Witajcie!!!
Dziś obiecana przemiana "starego" na "nowe"....no może nie "nowe" ale "inne"!
Znana zapewne wszystkim drewniana mini-komódka do kupienia w Ikea jest z nami już ponad 10 lat:)
I nie powiem, trochę się już opatrzyła.
Znacie mój permanentny brak czasu tudzież dwoje niezwykle absorbujących dzieci, które wypełniają każdą wolną minutę, toteż nie dziwi fakt, ze poszłam na łatwiznę (hehe nie pierwszy raz).
W ruch poszła biała farba i tablicówka plus kilka gadżetów.
W ferworze walki maznęłam także puszki i słoiczki po deserkach moich pociech.
I volia!
What do you think????????
Dla mnie bomba, bo wreszcie wszystko pod ręką, taśmy, koraliki i inne "przydasie" potrzebne np. przy tworzeniu kartek okolicznościowych, no i dizajn na razie odświeżony;)

Dziękuję pięknie za Waszą obecność (mimo mojej absencji) i za słowa, które motywują (dzięki Anonimku!)
Do następnego posta!
M.

11 komentarzy:

  1. Po Twoich przemianach aż zachciało mi się takiej przydasiowej komódki :-))
    Bardzo fajnie Ci wyszła :-) Ja też muszę się zabrać za przeróbkę słoików różnych , różniastych , bo stoją i czekają w kolejce .. no ,ale sama wiesz jak to z czasem jest ! :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie podobnie , jest tyle rzeczy do zrobienia. Fajnie wszystko wygląda, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobra, powiedzmy, ze jestes usprawiedliwiona:-) 10lat!!!!!! to tyle co Jas? sietnie wyglada!!!! tablicowka rules!!!! swoja droga tablicowka tez swoje odczekala, co????see you soon!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie dwie bomby ;-)...bo jedna to komódka... druga to te puszeczki. Świetnie wyszły... bosko. Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ha, jakbym swojego posta czytała:)) jakiś czas temu też zrobiłam metamorfozę tej komody, wszystkie szufladki zrobiłam na czarno. Też sobie chwalę ten organizer!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszła ta komódka:-) Jesteś niesamowita i pomysłowa!:-)
    Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie metamorfozy zawsze mnie zachwycają :) B&w to ja lubię i to baaardzo!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci to wyszło!
    Pozdrawiam i życzę Spokojnych i radosnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń